top of page

קריאת עתיד - יוצרת מציאות או משקפת אותה?

קריאת עתיד – יוצרת מציאות או פשוט משקפת אותה?

כנראה גם וגם.

בקורס תטא הילינג אנחנו לומדים לעשות קריאת עתיד ומלמדים שזה העתיד כרגע נכון להיום. אם נשנה את האמונות שלנו ואת הפעולות שלנו גם העתיד יכול להשתנות. חשוב להדגיש בפני מי שמקבל את הקריאה שיש לו אפשרות בחירה ויכולת בעזרת בחירותיו, שינוי אמונות מגבילות ופעולה מתאימה ליצור משהו אחר, שונה.

יש נקודות שהנשמה שלנו בחרה להגשים והן לא ישתנו גם אם נשנה אמונות רבות. ברמה הנשמתית זו הבחירה הגבוהה והמטיבה שלנו והיא איתנו לחיים האלה. מצד שני איך נגיע מנקודה לנקודה, בקלות או בקושי, בנינוחות או במאמץ ומה נעשה בדרך בהחלט ניתן לשינוי.

אחרי שלמדתי תטא הילינג וטרם היותי מורה לתטא, רציתי שגם בן זוגי ילמד תטא. ידעתי שהוא לא יסע רחוק כדי ללמוד והחלטתי שאני מארחת קורס לתטא הילינג במצפה רמון. דיברתי עם המורה איתה למדתי קורס יסוד והיא הסכימה ונתנה לי תאריך שהתאים לה. אלליי, התאריך יצא על קורס מורים עם ויאנה באיטליה, אליו שקלתי לנסוע.

ההנחייה מגבוה היתה לקיים את הקורס וכך עשיתי.

היה קורס נפלא, בעלי השתתף בו, והכל זרם יפה, רק בתוכי היתה קצת תחושה של החמצה, וצער מסויים על זה שלא נסעתי לקורס מורים עם ויאנה, במיוחד לאור העובדה שגיליתי עוד ועוד קולגות שנסעו לקור הזה. לקראת סיום הקורס יש את התרגיל שלומדים ומקיימים קריאת עתיד בזוגות, אחד לשני. עמדתי בצד כאסיסטנטית וחשבתי לעצמי שהייתי שמחה שיעשו לי קריאת עתיד ועוד לא סיימתי לחשוב את המחשבה הזאת ו2 בנות סיימו את תרגיל הקריאה בחור נחת של אחת מהשניה. הזמנתי את זאת ששותפתה לא היתה מרוצה ממנה לעשות לי קריאה. אמרתי לה שאני רואה שהיא מצויינת ואני רוצה שתעשה לי קריאה. ואכן, היא התחילה לראות כל מיני דברים בעתיד, חלקם היו מהעבר - אין באמת זמן ודברים מהעבר ומהעתיד יכולים להופיע יחד – וין יתר הדברים היא אומרת לי שהיא רואה שאני עומדת לנסוע לחו"ל לנסיעה של שבוע בערך, ונדמה לי שהיא גם ראתה שזה לצורך לימודים. אמרתי לה שאני מתכננת לנסוע בקיץ עם כל המשפחה שלי לארה"ב ללמוד עם ויאנה, והיא אומרת לא, לשבוע רק את, בקרוב. אני בשלי "כן, בקיץ, כל המשפחה", והיא בשלה, " לא רק את, לשבוע, בזמן הקרוב". לא זוכרת אם באותו הרגע נפל האסימון או מאוחר יותר בבית הבנתי שיש עוד קורס שויאנה מלמדת לאחר קורס יסוד ומתקדמים ש"פספסתי" בגלל הקורס שאירחתי. קורס מורים לקורס ילדי הריינבו. והוא מתחיל עוד כמה ימים ונמשך 5 ימים. לא זוכרת מתי הבנתי שזו אפשרות עבורי, אני כן יודעת שלמחרת הקורס שאירחתי כבר הזמנתי את הטיסה, הזמנתי מלון ומצאתי שותפה לחדר. שבוע לאחר מכן הייתי ברומא, נרגשת ומאושרת, נסיעה ראשונה לבד לויאנה.

הקורס היה מלא חוויות, שמחה, אושר, הנאה ואפילו הצלחתי להיות מהמעטים שזכו לרכוש מויאנה וגאי בעלה תוף אינדיאני (עשוי מנייר ולא מעור חיה). תוף שהם הביאו מארה"ב לקורס הזה לצורך תרגילים שונים.

האם קריאת העתיד שקיבלתי יצרה את המציאות? במקרה הזה סביר להניח שהייתי נוסעת גם בלי קריאת העתיד הזאת. אבל הקריאה בהחלט היוותה השראה עבורי וכוח נוסף מדרבן להוציא לפועל את הרצון והחלום, להקשיב ולממש את הבחירה הנשמתית שעשיתי הרבה לפני שהמודע ידע את זה...:)

אם אתם רוצים ללמוד לעשות קריאת עתיד, אם הנשמה לוחשת לכם שזה מה שהיא מבקשת, זה מה שישמח אותה, אם בא לכם לחוות, לגלות ולהתפתח, אתם מוזמנים להצטרף לקורסי תטא הילינג הקרובים במצפה רמון, באר שבע ובמרכז. לחצו לקבלת עוד מידע על הקורסים - קורס תטא הילינג יסוד, קורס תטא הילינג מתקדם, דיג דיפר ואנטומיה אינטואיטיבית במצפה רמון.

קריאת עתיד בקורס תטא הילינג

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
RSS Feed
bottom of page