top of page

יוון אז והיום

את התטא הילינג פגשתי ב 2007 והרגשתי בבית מהרגע הראשון.

הבית הזה שמצאתי לקח אותי לנסיעות רבות בעולם הגדול. קורס אחד ועוד קורס ועוד, כולם כמובן עם ויאנה סטייבל מפתחת השיטה.

נסעתי לרומא, הרחקתי עד איידהו 3 פעמים כדי לקבל את ההסמכה הגבוהה ביותר של התטא הילינג הנקראת הסמכה למדעים, הייתי באנגליה, יפן ואף ליוון הקרובה הגעתי פעמיים. פעם אחת כאסיסטנטית בקורס מורים ליחסי עולם ופעם אחת להכשרת מורים לקורס דיג דיפר.

אבל אם לדייק, ליוון הגעתי כבר בקורס הראשון שלי עם ויאנה, למרות שהוא בכלל התקיים ברומא.

הקורס הזה היה הכשרת מורים לקורס ילדי הריינבו. (סיפור הגעתי לקורס הזה מעניין בפני עצמו. כאן אפשר לקרוא על קריאת עתיד שקיבלתי בקורס תטא הילינג https://www.oripui.com/single-post/%D7%A7%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%AA-%D7%A2%D7%AA%D7%99%D7%93-%D7%99%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%AA-%D7%9E%D7%A6%D7%99%D7%90%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%95-%D7%9E%D7%A9%D7%A7%D7%A4%D7%AA-%D7%90%D7%95%D7%AA%D7%94).

אחד התרגילים בקורס הזה כלל מסע אחורה בזמן לגלגול אחר, בו יש משהו שרלוונטי לנו בזמן הזה לרפא. ריפוי שיש לו משמעות והשפעה על חיינו היום.

מצאתי את עצמי ביוון. עלי דפנה ובגד יווני הבהירו לי איפה אני :) הייתי באמצעה של חורשת עצים ולימדתי ילדים, כנראה לימודי ידע רוחני. ההוראה נעשתה בסתר, בניגוד לחוק שהיה אז.

הגלגול ההוא הסתיים בטראומה בכך שתפסו אותי מלמדת והוציאו אותי להורג בשל כך.

לא מקרי שדווקא הגלגול ההוא עלה.

כמישהי שעומדת להיות מורה לתטא הילינג שהינו ידע רוחני ופרקטי, היה חשוב לרפא את הגלגול ההוא, לנקות טראומות מהעבר שיכולות לחסום את הגשמת ההנחיה והלימוד של אנשים אחרים.

שלחתי ריפוי לגלגול ההוא וקיבלתי את הידע שזה הסתיים ושהיום כבר לא יוציאו אותי להורג על כך.

מאז כבר הנחיתי קורסים רבים כמורה לתטא הילינג והתהליך שעברתי בקורס ריינבו היה חלק מהדרך שלי למימוש בתחום הזה.

14 שנים קדימה, לפני כשבוע, נסענו לחופשה בכרתים.

בדרך לחוף מקסים - אלפוניסי, עצרנו לביקור במנזר Moni Chrisoskalitissis. תוך כדי שוטטות במנזר הגענו לחדר קטן ומעל הכניסה לחדר היה כיתוב שמשך את תשומת לבי - "בית ספר סודי". לא היו הסברים וביציאה שאלתי אשת צוות מה משמעות העניין ולמה היה בית ספר סודי.

הסתבר שתחת השלטון העותומני (ששלט ברובה של יוון והאיים מהמאה ה14 עד תחילת המרד היווני ב 1821 והכרזת העצמאות היוונית ב 1832) הנזירים לימדו ילדים בסתר את השפה יוונית ואת התרבות היוונית ועוד לימודים שונים.

זה ריגש אותי ומאד התחבר לי לאיסור ללמד שחוויתי בזמנו במסע בזמן. לא היה לי מושג שהיה דבר כזה ביוון ולא היה לי סימוכין היסטורי, אבל לא פקפקתי במה שראיתי וחוויתי והנה שנים רבות אחרי הגעתי למנזר הזה לראות ולקבל אישור נוסף לחוויה שחוויתי.

בתמונה השלט מעל לחדר בו למדו. (תמונת הים היא מהחוף המקסים אליו המשכנו לאחר מכן).

(אם במקרה מעניין אתכם לחוות מסע בזמן לגלגולים שונים כתבו לי בפרטי ואעדכן אתכם כשתפתח סדנא כזאת.)