top of page

?איזו אמונה נשנה היום

תטא הילינג מאפשרת לנו להתחבר לתת המודע , לזהות דפוסי מחשבה/אמונות מגבילות ולשנותן. בנוסף יש לתטא הילינג כלים אנרגטיים שונים והתייחסות לעולם התחושות והרגשות.

שינוי האמונות מתת המודע, שחרור מגבלות, נדרים שונים ושבועות לא מודעות, יכול לבוא לידי ביטוי בשינוי מיידי במציאות. לדוגמא זיהוי אמונות מגבילות כמו – "אם אהיה בזוגיות לא אוכל להיות אני/ אאבד את החופש", שינויין ושחרור נדר להישאר לבד בגלל אמונות אלו, התבטא בכך שהבחורה איתה עשיתי את העבודה לשינוי, מצאה זוגיות לאחר שבוע.

לפני כמה שנים, שחרור המחוייבות/שבועה שלי שלא לקיים קורס במרכז כי זה מרחיק אותי מהמשפחה שלי בא לידי ביטוי בקבלת סמס ממש מיידי במקביל לשחרור, בו פנו ונרשמו משתתפות חדשות לקורס שיועד להתקיים באיזור המרכז.

אז כל מי שלמד תטא הילינג יודע ששינוי אמונות זו דרך לשנות מציאות ואת חוויית המציאות שלנו. אבל האם כל אמונה אנחנו אכן צריכים לשנות? ואם לא אלו כן ואלו לא?

אנחנו בנויים ממערך עצום של אמונות. אין צורך לשנות כל אמונה ואמונה. כן חשוב לשנות את האמונה המדוייקת כדי ליצור את השינוי הרצוי. אם שיניתם הרבה אמונות ועדיין לא חוויתם שינוי, כנראה עדיין לא הגעתם לאמונה הרלוונטית המדוייקת. כמו כן, כפי שכבר כתבתי, יש תהליכים נוספים בדרך לשינוי מעבר לשינוי אמונות שלא ניכנס אליהם כרגע.

בלימוד התטא הילינג אנחנו לומדים לעשות תהליך של חקירה בעזרתו מגיעים לאמונות שורש מגבילות ששינויין מאפשר לכל האמונות שהתבססו עליהן להשתחרר ולהשתנות גם.

מהן נקודות המפתח לזיהוי אילו אמונות נשחרר?

  1. האם האמונה מגבילה אותנו או מעצימה אותנו? האם היא פותחת לנו אפשרויות או מצמצמת אותן? את המגבילות ומצמצמות נשחרר.

  2. שימוש בהגיון בריא, האם האמונה טובה לנו/ לאדם או לא.

  3. אם יש התלבטות ואם נראה שאנחנו בוחנים את האמונה בעיניים משוחדות, מתוך הפרדיגמות האישיות שלנו ולאו דווקא טובתו העליונה של האדם, נבקש להתחבר לפרספקטיבה הגבוהה של הבריאה ומתוכה לבחור אם לשנות את האמונה או לא. בכל מקרה זכות המילה האחרונה היא של האדם עצמו. אנחנו כמטפלים יכולים לייעץ, להסביר ולהאיר כיוונים אבל האדם הוא זה שבוחר באופן מודע מה לשנות ונותן הסכמה מילולית לשינוי.

  4. כל האמונות שנוגדות את חופש הבחירה שלנו ויש בהן סוג של כפייה – אני צריכה, אני חייבת, אסור לי, מומלץ להחליף לאמונה הכוללת בתוכה מרחב של בחירה - אני בוחרת ל...אפשרי עבורי לבחור אם כך או כך. זה לא אומר שהאדם ייעשה את מה שהוא הרגיש קודם כאסור, זה רק אומר שיש לו מרחב בחירה והוא לא חייב להתנגד או לפעול לפי דוגמה מסוימת באופן כפוי וחסר חופש. גם פה הבחירה אם לשנות אמונה או לא תישאר בידי האדם ע"פ התפיסות המודעות שלו.

  5. כמה דיסוננס או חוסר הרמוניה נוצר/ייוצר בתוך האדם אם ישנה את האמונה הזאת. אם חוסר ההרמוניה גדול, האדם צריך להבשיל לשינוי. לעבור תהליך של מודעות, הבנה, בחירה, השלמה, קבלה ורק אז האמונה אכן בשלה לשינוי והשינוי יישאר לאורך זמן.

  6. אמונות של שחור לבן ושרק דרך אחת אפשרית הן בדר"כ אמונות שכדאי לעדן כמו לדוגמא "אני צריך לעשות הכל לבד". היכולת לעשות דברים בעצמנו היא חשובה אבל חשובה גם היכולת לקבל עזרה ולהיות פתוחים לנתינה של אנשים אחרים, אחרת אנחנו מפספסים דברים. בתוך אמונה כזאת יכולה להיות גם עוצמה מאד גדולה של - אני יכולה לעשות הכל לבד- וגם תחושת לבדות או קורבנות או התנגדות לסביבה של - אף אחד לא עוזר לי, אם אעזר במישהו זה יחליש אותי, אי אפשר לסמוך על אף אחד וכדומה... מולה יכולה להיות האמונה "אני יכולה לעשות דברים רק בעזרת אחרים" שיכולה מצד אחד להקטין אותי ואת העוצמות שלי ומצד שני יכולה להיות זרז לשיתוף פעולה ועבודת צוות טובה. עידון האמונה יכול להיות ע"י הבחנה מתי אני צריכה עזרה ומתי לא ושינוי ל – " אני יכולה לעשות דברים בעצמי ואני יכולה להיעזר באחרים/אני יכולה לעשות דברים גם בעזרת אחרים" ואז נהנה מכל העולמות.

  7. האם האמונה חיונית לאדם לצורך הנעה, פעולה ומוטיבציה? האם זו הדרך שלו לפעול? האם הוא יודע דרך אחרת לפעול? אם לא, לא נשנה את האמונה לפני שניתן לו ידע כיצד לשנות, לפעול וליצור בדרכים נוספות. אחרת נשאיר אותו בלי כלים לפעולה או לחלופין האמונה מייד תחזור כי אין חלופה הולמת.

מעבר לכל מה שנכתב, אנחנו תמיד נתכוונן לטפל מתוך מקום המחובר לאהבה ללא תנאי ולאנרגית הבריאה ומשם נקבל הכוונה לנתיב המדוייק עבור האדם. הכוונה זאת יחד עם הידע הקיים באדם עצמו ובחירתו החופשית, יאפשרו לנו לדייק בשינוי האמונות מתת המודע ולהתקדם בתהליך הריפוי וההתפתחות.


רוצה ללמוד כיצד לשנות אמונות ולטפל בעזרת תטא הילינג? פרטים לגבי תאריכי הקורסים הקרובים בוואטסאפ 0508211067

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
RSS Feed
bottom of page